页面

2014年8月9日星期六

我想【家】了。。。



离【家】出走多时,
今天有一种心情涌上心头;
想念我的这个【家】了,
曾经陪伴过我无数个,【喜】,【怒】,【哀】,【乐】;
曾经和姐妹们一起分享无数的美食和心情的地方。

曾经这里是我每天打开网络第一个浏览的【部落格】,
后来认识了一个更加容易交流的网站【FB】;
慢慢的这里就被我渐渐的遗忘了。

再后来,
这里的很多照片都不懂为何弄丢了;
喜欢完美的我,
也试着再重新开了一个新的【部落格】;
可惜一直都心不从心,
未能把【她】管理好好的。

今天,
机缘让我再次走进这里;
也算是一种未了的缘分吧。。。

再次的给自已一些时间,
去找找以前旧的相册;
看看能否把丢失的照片补回去帖子里,
也把这里日子里的一些【作品】都补上;
慢慢的整理一下这个我曾经忽略的【家】。

最后,
希望他日可以继续的在这里;
学习与分享更多更多的美食和交流。






1 条评论:

Unknown 说...

If you're attempting to burn fat then you need to get on this totally brand new personalized keto meal plan diet.

To produce this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and professional cooks joined together to produce keto meal plans that are productive, suitable, cost-efficient, and fun.

Since their first launch in 2019, 1000's of clients have already remodeled their figure and well-being with the benefits a certified keto meal plan diet can provide.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones provided by the keto meal plan diet.